Akro 1

18.09.2008 22:25

Prvý pokus o malého akrobata z pronu. Plánikom bol 3-pohľad nejakého Edge 540, ktorý som voľne prečmáral na kus baliaceho papiera. Model som staval z bieleho 4mm depronu a zeleného Isopuru 3mm (doskového), na jednej strane drážkovaný, ideálny na oblé povrchy, krídlo s ním bolo super tuhé, rebrá boli depronové a ako nosník som použil len balzové lišty 6x3 hore aj dolu cca v 30% hĺbky. Lepil som to UHU-Porom a LA tmelom.

Nejakým zlým duchom ovplyvnený sa mi podarilo urobiť chvost o cca 5cm kratší ako mal byť, čo sa prejavilo aj na letových vlastnostiach - bol to taký divoký mustang. Zábava však bola super, až kým som ho pri jednom lete po hecovaní kamošov a vystrájaní všetkého nemožného nestrhol do vývrtky asi 5m nad zemou... Opravovať sa mi ho nechcelo, komponenty šli do Eppčkovej delty..

 

rozpätie: 900 mm

dĺžka: 750 mm

hmotnosť: 550 g

motor: Scanner RC 3223/KV1200

regulátor: Scanner 25A

prijímač: REX 5

servá: Scanner RC 9314MG, 9306BB

akku: RAY 1600 3S

 

Galéria všetkých obrázkov

 

 

Vyhľadávanie

Fotogaléria: Akro 1

© newor Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode