Hydrofoam

20.01.2010 22:45

Toto sa mi páčilo už dlho. Univerzálny model na všetko! Stavba začala v jeseni, no pretiahla sa až do zimy. Ako podklad slúžili rôzne internetové plániky, ktoré som si upravil podľa seba. Celé je to z depronu 4mm a 3mm, výstuhy sú uhlíkové 1mm, tiahla serv oceľ. Pojazdové skúšky na zemi /snehu jazdí s menšou vrtuľou na 3-článok.

11.2.2010 Narýchlo som zmastil "kamufláž", nie je to nič moc, ale na snehu je dobre viditeľná...Skúsil som ho dostať do luftu, potvrdilo sa mi však to, čo som predpokladal - na 2-článok to neťahá a 3-článok 1600 je na lietanie príliš ťažký, stačí nepatrný ťukes pri pristátí, a o praskliny je postarané...Kúpim malú 11,1V 850ku, uvidíme čo to povie. Ináč, potvrdil sa mi aj ďalší predpoklad a to, že tieto potvory nemajú s lietaním takmer nič spoločné a sú "držané" vo vzduchu len motorom. Mám modely od malých gumákov po 3m elektrovetrone a všetky vedeli lietať "prirodzene", toto tu je niečo iné a reaguje to na riadenie ináč. Ale ja sa len tak nevzdám a naučím aj túto potvoru chodiť po oblohe :-)))

 

20.3.2010 No, potvora sa presvedčiť nedala a hlavne blbne prijímač, akonáhle sa vzdialim 20m od seba, začne si robiť čo chce a neraguje na MOJE povely...po jednom kotrmelci a páde asi z 3m je dosť popraskaný, takže zatiaľ ide "na pôjd"...

 

dĺžka: 600 mm

šírka: 450 mm

hmotnosť: 260 g

motor: Scanner 3213-1250, reg. 25A

servá: Jamara 6g

prijímač: Rex 5 35 MHz

akku: Ray 7,4V 1100 / Ray 11,1V 1600

vrtule: APC 8x6 / 7x4

 

Fotogaléria zo stavby

 

Vyhľadávanie

Fotogaléria: Hydrofoam

© newor Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode