Scenérie do simulátorov

12.12.2012 15:01

V nepriaznivých podmienkach je niekedy dobré sedieť doma a venovať sa iným činnostiam, ako lietaniu s modelmi. Čo však, keď človek chytá "absťák"? No predsa - treba si zalietať na simulátore! Po rôznych skúšaniach som zakotvil pri Aerofly a Phoenixe. Na oba simy je možné stiahnuť veľké množstvo modelov a scenérií, no každý chce lietať na svojom letisku. Tak som skúsil niečo vytvoriť aj ja.

Mám vytvorené základné scenérky z letísk vo Veľkej Lomnici a domáceho klubového letiska RC Tatry pri Spišskej Teplici.

Lietať sa dá na oboch, v oboch simoch, avšak ďalej budem pokračovať vo vylepšovaní už len pre Phoenix - je to jednoduchšie vzhľadom na stále vyvíjaný (aspoň dúfam) a zlepšovaný editor. Chcelo by to samozrejme ešte lepšie základné foto na scénu, no to sú ďalšie výzvy smerom ku fototechnike - ideálna by bola panoramatická hlava...no uvidíme, všetko sa stíhať nedá...

Videá sú zosnímané pomocou programu Fraps z AFPD, scenérie do Phoenixu sú na pohľad identické, majú však už zabudované kolízne objekty - dá sa tak napr. pristáť na streche hangáru, alebo na aute, s malým vrtuľníčkom som skúšal vletieť aj do kufra :-)...

Obrázok je z editora Phoenixu.

© newor Všetky práva vyhradené.

Tvorba web stránok zdarmaWebnode