Tiger Moth a Decathlon

15.01.2010 22:33

Známy dostal dve krabičky s peknými obrázkami na vrchu. Keď ich otvoril a uvidel kôpku "paličiek" a nejaké "biele bubliny", chcel ich použiť ako podpaľovač do krbu...Tak som sa mu ponúkol, že mu ich postavím. Nijak moc som sa s tým nehral, pri predstave, ako skončia pri pokusoch o lietanie, som chvíľami rozmýšľal o zbytočnosti svojej práce, ale sľub bol sľub...Radšej som ani nezisťoval, ako dopadli.

Modely sú stavané klasicky na rovnej doske na pláne prekrytom fóliou, aby sa kostra naň neprilepila a nezničila ho. Lepené kombinovane disperziou a Kanagomom. Kostra po zlepení vybrúsená a lakovaná lepiacim lakom, po jemnom prebrúsení som poťah lepil nariedeným lepiacim lakom. Poťah vypnutý lakovaním 2x lepiaci a 1x zaponový.


Rozmery boli:
Tiger Moth: rozpätie 596 mm, dĺžka 480 mm
Decathlon: 650 mm, 448 mm

Fotogaléria: Tiger Moth a Decathlon

© newor Všetky práva vyhradené.

Tvorba web stránok zdarmaWebnode